Сторінки

20110219

Пам’ятаючи про майбутнє

Ось почитаєш іноді про те, як люди бажають вийти з сансари, щоб ніколи більше не народжуватися в цьому світі, і подумаєш тільки — а чому, власне, ніколи? Чому людина так панічно боїться знову прийти на цю землю? 


Скептики можуть заперечити зараз, що ніякого другого пришестя не буде ніколи, та зараз мова не про те. 


Якщо людина, озираючись на своє минуле і передбачаючи своє майбутнє бачить там тільки труднощі, не важливо якої природи, чи то фізичної, чи матеріальної, то цілком природно — не побажає вдруге народжуватися в тому світі, який обійшовся з нею так не справедливо. 


Але якщо життя людське була наповнене радістю, любов'ю і всіма матеріальними та духовними благами, то ось сумніваюсь я дуже, що така людина не захоче повернутися знову, і знову туди, де вона була обласкана з усіх сторін. 


Ось у цьому зв'язку я пропоную всім добровільним відмовникам від майбутніх втілень замислитися не над тим, як зробити так, щоб ніколи сюди більше ні ногою, а над тим, що потрібно зробити для того, щоб народитися знову, але, припустимо в дуже хорошій і знаменитій сім'ї, оточеній з усіх боків матеріальними і духовними благами. Але найголовніше — щоб пам'ятати себе теперішнім, і для чого ти захотів народитися в кращих умовах. Бо хто зна’, а раптом почують вас небеса, і нададуть вам таку можливість, а ви, рідства не пам'ятаючи, почнете тринькати спадок своїх батьків, і творити всілякі гидоти. 


Чи буде ваше народження реальним — це, звичайно, питання питань, але, принаймні, ви станете кращі вже з того моменту, коли почнете думати про це і діяти, знайшовши втрачений багатьма сенс у цьому житті, та й самого себе, такого байдужого і байдужого.
__________________________________________
Джерело: Когда смеются Боги

3 коментарі:

  1. Анонім08.12.12, 01:29

    Wow! At last I got a blog from where I know how to genuinely get useful
    data concerning my study and knowledge.
    Here is my web page - GFI Norte

    ВідповістиВидалити
  2. кредити для всіх видів цілі Ми пропонуємо від мінімальної суми 10,000.00 євро до 10 млн євро і при низькою процентною ставкою 3% Термін кредиту: 25 років максимум в залежності від суми кредиту вам потрібно. клієнти повинні бути у віці старше 18 років Цей кредит угода 100% гарантія для серйозних клієнтів Для отримання додаткової інформації про кредит, будь ласка, зв'яжіться з нами по електронній пошті: mertainloanfirm07@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  3. Я хочу використати цю прекрасну можливість подякувати Dr.Ihunde за допомогу мені, щоб отримати мій хлопець назад через 3 місяці breakup.My бойфрендом розпаду зі мною, тому що він бачить іншу дівчину на своєму робочому місці, і не сказав мені, що він більше не зацікавлений в мені і жити мені біль і серце break.I шукати допомогу в інтернеті, і я бачив так багато хороших говорити про цю велику заклинатель доктор Ihunde з ihundespelltemple@gmail.com і я зв'язався з ним також і пояснити мої проблеми з ним, і він кинув приворот для мене, який я використовую, щоб отримати назад мій хлопець протягом 3-х днів, і я дуже вдячний йому за хорошу роботу, яку він зробив для мене, тому я також хочу, щоб усім, хто потребує допомоги там також звернутися за допомогою до нього, щоб він міг help.His електронна пошта ihundespelltemple@gmail.com або зателефонувати +2349055637784

    ВідповістиВидалити