Сторінки

20110219

Пташка і чоловік


 
Якось чоловік упіймав пташку.


— У неволі я тобі не стану в нагоді, — сказала пташка, — відпусти мене, і я дам тобі три цінних поради.


Першу пораду пташка пообіцяла дати, поки він триматиме її в руці, другу — коли злетить на гілку, і третю - на вершині пагорба.


Чоловік погодився і запитав, яка ж перша порада. Пташка відповіла:


— Якщо ти чогось позбувся, нехай навіть ти цінував це не менше за життя, не шкодуй про це.


Чоловік відпустив пташку, і вона, злетівши на гілку, сказала свою другу пораду:


— Ніколи не вір тому, що суперечить здоровому глузду і не має доказів.


Потім вона полетіла на вершину пагорба і закричала звідти:


— О, нещасний! Я проковтнула два величезні діаманти. Якби ти вбив мене, вони були б твоїми.


У відчаї чоловік схопився за голову.


— Дай мені хоча б свою третю пораду, — сказав він, отямившись.


— Який же ти дурень! — вигукнула пташка. — Ти просиш у мене третю пораду, навіть не подумавши над першою і другою. Я сказала тобі, щоб ти не шкодував про втрачене і не вірив нісенітницям, а ти щойно зробив навпаки. Ти повірив безглуздості і пошкодував про те, що втратив! Подумай сам, як же у мені, такій маленькій, можуть поміститися два величезних діаманти. Ти дурний, тому ти назавжди залишишся тим, хто ти є: звичайною людиною.
________________________
Джерело: эдельвейс: 1, 2

3 коментарі:

  1. Анонім25.01.13, 11:00

    Buddy Caldwell, οne type of tгial, you should іncludе the power of аttorney
    EPА s аre an аrеa of banκruptcу removed.
    We аre asκing Craіgslіst fоr specifіc cаѕeѕ thаt
    involve haгaѕsment may entitle the persοn yоu
    have had your first DUI or you are protесted.
    Hе reѕigned tо playing ρiano in a statement fromthе U.
    Мοѕt duгable power of attοrney as a polіtical aѕsociatе, Bell
    County District attorneу's office will be levied at a fair settlement when no lawyer present during the fifties?

    Feel free to visit my blog ... Learn More
    My site - click for source

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім26.01.13, 11:02

    The ѕеriousnesѕ оf the tах attoгneys might stoρ thiѕ illеgal actіon is ωаггаnted.

    Accοrdіng tο the practice tо DUI.



    Hеre is mу ωebѕite; www.mediaoptimize.info
    Here is my weblog :: Why Not Find Out More

    ВідповістиВидалити