Сторінки

20101222

Алкофоризми

Jack London
Я ніс в собі чудову алкогольну пожежу. Вона пожирала свій власний жар і несамовито палала. У моєму житті не було періоду неспання, коли я не хотів би випити. Я з нетерпінням чекав, коли закінчу свою щоденну тисячу слів, згодом я почав випивати, як тільки досягав перших п'яти сотень. Не минуло багато часу, як я починав пити до того, як приступав до тисячі.

Jack Kerouac
Коли я подорослішав, я почав пити. Чому? Тому, що мені подобається розумовий екстаз.

Jerry Vale
Віскі - найпопулярніше з усіх засобів, що не допомагають від застуди.

Stephen King
Минуло майже дванадцять років як я останній раз випив, і все одно я не можу повірити своїм очам, коли бачу в ресторані кого-небудь з недопитим келихом. Мене тягне підійти і закричати: «Допий! Якого чорта не допиваєш? » - просто в лице такій людині. Міркування щодо того, що п'ємо заради компанії, я вважаю смішним. Не хочеш упитися - пий кока-колу. "

O'Henry
Насамперед потрібен кухонний стіл, дерев'яний стілець, пачка жовтого паперу, хімічний олівець і склянка. Це основа. Потім ви запасаєтеся пляшкою шотландського віскі та кількома апельсинами ... Так підходимо до ситуації, яку часто величають натхненням. Змішуючи апельсиновий сік зі скотчем, письменник п'є за здоров'я всіх журнальних редакторів, заточує олівець і починає писати. Коли апельсини вичавлені і пляшка порожня, товарний шматок словесності готовий до відправки.

George Burns
Щоб напитися до неподобства, мені тепер вистачає однієї чарки. Не можу тільки запам'ятати, тринадцятої чи чотирнадцятої.

John Wayne
Ніколи не довіряй чоловікові, який не п'є.

George Bernard Shaw
Алкоголь - це анестезія, що дозволяє перенести операцію під назвою життя.

George Jean Nathan
Я п'ю, щоб інші люди стали цікавіші.

Karl Ludwig Borne
Можна відмовитися від першої чарки, але не від другої.

Will Sinclair
Єдиний раз, коли я відповів, що не буду пити, був тоді, коли я не зрозумів запитання.

Ernest Hemingway
Інтелігентна людина іноді напивається для того, щоб провести час зі своєю дурістю.

Dorothy Parker
Краще пляшка алкоголю, ніж префронтальна лоботомія.

Frederick Exley
Після місяця тверезості мої можливості стали нестерпно загостреними. Я усвідомив себе нездоровим ясновидцем. Я подумки проникав у місця, в які ніколи не потраплю. На відміну від деяких людей, я ніколи не пив заради сміливості, шарму або дотепності. Я використав алкоголь заради того, заради чого він і існує - в якості депресанта, що приборкує розумове порушення, викликане тривалою тверезістю.

Raymond Chandler
Алкоголь - як любов: перший поцілунок чарівний, другий ніжний, третій рутинний, після чого дівчина роздягається.

James Hogg
Якщо б тіло могло точно визначити пропорцію і кількість віскі, яке потрібно випивати щодня і точно слідувати цьому, я присягаюся, що можна було б жити вічно, не вмираючи.

Mark Twain
Не втрачайте нагоди робити добро - якщо це не загрожує вам великими збитками. Не втрачайте шансу випити - за жодних обставин.

Charles Bukowski
Пияцтво - це емоційна штука. Воно витрушує вас із буденності щоденного життя, з усього звичного. Воно висмикує вас з вашого тіла і розуму і кидає об стіну. У мене є відчуття, що пияцтво - це така форма суїциду, за якої ти можеш повернутися до життя і почати все спочатку наступного дня. Це наче вбити себе і відродитися знову. Думаю, на сьогоднішній день я прожив близько десяти чи п'ятнадцяти тисяч життів.

Hunter S. Thompson
Я ненавиджу виступати на захист наркотиків, алкоголю, насильства або божевілля перед ким би то не було, але зі мною ці речі завжди спрацьовували.

Benjamin Franklin
Пиво - це ще один доказ того, що Бог любить нас і хоче, щоб ми були щасливі.

Winston Churchill
Реальність - це обман, викликаний недоліком алкоголю в крові.

Patrick O'Rourke
Важко побачити надію з похмілля.


William Butler Yeats
Вся біда його в тому, що, коли він не п'яний, він тверезий.


Dean Martin
Ви ще не п'яні по-справжньому, якщо можете лежати, не тримаючись за підлогу.


Franklin P. Jones
Кожен повинен мати які-небудь погані звички, щоб було від чого відмовитися, якщо здоров'я погіршиться.

Georges Courteline
Ніколи не знаєш, що випив зайву чарку, поки не випив її.


Thomas Love Peacock
Пити треба тільки в двох випадках: коли потрібно вгамувати спрагу і коли потрібно попередити спрагу.

F. Scott Fitzgerald
Спочатку ти випиваєш алкоголь, потім алкоголь випиває алкоголь, а потім алкоголь випиває тебе.

Harry Crews
Алкоголь підганяв мене. Ми з ним провели чудовий час разом. Ми сміялися, розмовляли, танцювали на вечірках, а потім одного разу я прокинувся, вся компанія пішла по домівках і я лежав серед розбитого скла в забльованій сорочці. Тоді я сказав собі: Мужик, здається, ти догрався.

William Claude Fields
П'ю, отже, існую.

Коли ми полювали в Африці, ми загубили штопор і кілька днів жили тільки на воді та їжі.

Francois Rabelais
Старих п'яниць зустрічаєш частіше, ніж старих лікарів.

William Faulkner
Поганого віскі не буває. Просто деякі сорти віскі кращі за інші. Але людина не повинна поводитись нерозумно з випивкою, якщо їй немає п'ятдесяти. Після він - чортів дурень, якщо не робить цього.

Edgar Allan Poe
Я не відчував зовсім ніякого задоволення від стимуляторів, до яких іноді так шалено вдавався. Це не було гонитвою за задоволеннями, заради яких я б ризикував життям, репутацією і розумом. Це була відчайдушна спроба втекти від болісних спогадів, від почуття нестерпної самоти і страху перед дивним гнітючим фатумом.
__________________________________
Джерело: Pepsimist

1 коментар:

  1. Анонім29.01.13, 15:27

    In fact when someone doesn't understand then its up to other users that they will help, so here it occurs.
    Look at my site jersey shop indonesia

    ВідповістиВидалити